Ontdek jouw authentieke marketingfactor zodat je een marketingstrategie
kan ontwikkelen
die echt bij je past

Ontdek jouw authentieke marketingfactor zodat je een marketingstrategie
kan ontwikkelen
die echt bij je past

Een voorbeeldje...

"

  • Zo, waar kan ik je mee helpen?
  • Elga kijkt me even aan, haalt haar schouders op, schudt enkele keren met haar hoofd.
  • Ja met marketing he!
  • En ze kijkt me aan alsof daarmee alles gezegd is.
  • Marketing is een vrij ruim begrip. Kan je me vertellen waar je vastloopt?
  • Wel, ik heb een cursus gevolgd over Facebook en ik MOET elke dag posten. Maar dat komt er niet van. Ik heb wel wat anders te doen. Maar ja, ik weet dat het moet, hé Linda.
  • Van mij MOET je niks.
  • Daar moeten we even mee lachen.
  • Ik maak wel graag video’s. Maar ja, waarover moet ik het dan hebben in die video’s? Weet jij dat Linda? Of misschien moet ik Facebook Live proberen. Maar dat is nog wat spannend. Ik weet trouwens niet wat ik zou moeten vertellen… Of bloggen? Iemand heeft me gezegd dat ik moet  bloggen… Maar ik kan niet goed schrijven… Is dat dan wel een goed idee? Linda??”

"

  • Zo, waar kan ik je mee helpen?
  • Elga kijkt me even aan, haalt haar schouders op, schudt enkele keren met haar hoofd.
  • Ja met marketing he!
  • En ze kijkt me aan alsof daarmee alles gezegd is.
  • Marketing is een vrij ruim begrip. Kan je me vertellen waar je vastloopt?
  • Wel, ik heb een cursus gevolgd over Facebook en ik MOET elke dag posten. Maar dat komt er niet van. Ik heb wel wat anders te doen. Maar ja, ik weet dat het moet, hé Linda.
  • Van mij MOET je niks.
  • Daar moeten we even mee lachen.
  • Ik maak wel graag video’s. Maar ja, waarover moet ik het dan hebben in die video’s? Weet jij dat Linda? Of misschien moet ik Facebook Live proberen. Maar dat is nog wat spannend. Ik weet trouwens niet wat ik zou moeten vertellen… Of bloggen? Iemand heeft me gezegd dat ik moet  bloggen… Maar ik kan niet goed schrijven… Is dat dan wel een goed idee? Linda??”

Herken je jezelf hierin?

  • Verwarring.
  • Eindeloos veel vragen.
  • Antwoorden die leiden naar nog meer verwarring.
  • Je leert veel, maar het brengt niet op.
  • Je doet veel maar weet eigenlijk niet wat je doet en waarom je iets doet.
  • Je doet het gewoon omdat je denkt dat het moet.
  • En ondertussen heb je het gevoel dat je je authenticiteit verliest.
  • En het idee dat marketing niets voor jou is, wordt elke dag sterker.

Tijd om het eens anders aan te pakken!


Mijn naam is Linda en ik help ondernemers bij het praktisch en technisch neerzetten van hun online marketing. 


Voor mezelf ben ik op zoek gegaan naar antwoorden op heel wat vragen. En misschien herken jij ze ook?

  • Wie ben jij als ondernemer en hoe kan jij je bedrijf zo inrichten dat JIJ er gelukkig van wordt en bijgevolg je klanten ook?
  • Als je weet wie je bent als ondernemer, welke marketingstrategie past daar dan het best bij zodat je je daar vol goesting in kan smijten?
  • Wat houdt jou innerlijk tegen om er volle bak voor te gaan?

Door je te focussen op deze vragen ga je merken dat:

  • dat alle verwarring verdwijnt.
  • dat je graag met marketing bezig bent.
  • dat je ook graag nieuwe dingen uitprobeert omdat je weet dat ze bij je passen.
  • dat je kan leren van anderen zonder jezelf te verliezen.
  • dat je leuke klanten aantrekt en je agenda goed vol zit.
  • dat je het voelt in je buik wanneer er iets niet klopt.


Wat voel je als je dit leest?


Zeg je JAAAAAA dat is wat ik nodig heb?

Dan help ik je heel graag verder met:

  • 1
    Het bepalen van jouw unieke ondernemers DNA zodat je JIJ het referentiepunt wordt van de beslissingen in je onderneming.
  • 2
    Het bepalen van jouw content marketing B.L.I.S.S.S.-factor zodat je een strategie kan uitzoeken die bij je past.
  • 3
    Het inplannen van de eerste 90 dagen zodat je ook echt aan de slag gaat!

Dan help ik je heel graag verder met:

  • 1
    Het bepalen van jouw unieke ondernemers DNA zodat je JIJ het referentiepunt wordt van de beslissingen in je onderneming.
  • 2
    Het uitwerken van een marketingstragegie die bij je past zodat je niet meer verloren loopt.
  • 3
    Het inplannen van de eerste 90 dagen zodat je ook echt aan de slag gaat.
  • 4
    Na deze laatste sessie krijg je nog toegang tot de FBgroep 'Online marketing EHBO' voor technische en praktische ondersteuning. 

Jouw unieke marketingstrategie op maat van wij JIJ bent en waar je naartoe wil

We vliegen derin
Strategie & Planning Workshop

  •  2 X 1uur intensief samenwerken
  • opdrachten uitwerken vooraf en tussenin
  • 1 op 1 begeleiding
  • data worden ingepland in overleg
  • + 3 maanden toegang tot de FBgroep voor technische en praktische ondersteuning

 350 (excl. BTW)

Klik op de knop en betaal online zodat je ook onmiddellijk je workshop kan inplannen.

We vliegen derin
Strategie & Planning Workshop

  •  een halve dag intensief samenwerken
  • opdrachten vooraf om uit te werken
  • dit is een 1 op 1 workshop, alle aandacht voor jou alleen
  • datum wordt ingepland in overleg
  • je gaat naar huis met een duidelijke structuur en plan

 350 (excl. BTW)

Klik op de knop en betaal online zodat je ook onmiddellijk je workshop kan inplannen.

Zie je het helemaal zitten maar heb je nog vragen? Boek dan gelijk een inspiratiegesprek. Dit gesprek is enkel bedoeld om te verkennen of wij voor elkaar iets kunnen betekenen. Geen verplichtingen!

>