Ontdek jouw authentieke marketingfactor zodat je een marketingstrategie kan ontwikkelen die echt bij je past

-Zo, waar kan ik je mee helpen?

Elga kijkt me even aan, haalt haar schouders op, schudt enkele keren met haar hoofd.

- Ja met marketing he!

En ze kijkt me aan alsof daarmee alles gezegd is.

- Marketing is een vrij ruim begrip. Kan je me vertellen waar je vastloopt?

- Wel, ik heb een cursus gevolgd over Facebook en ik MOET elke dag posten. Maar dat komt er niet van. Ik heb wel wat anders te doen. Maar ja, ik weet dat het moet, hé Linda.

- Van mij MOET je niks.

Daar moeten we even mee lachen.

- Ik maak wel graag video’s. Maar ja, waarover moet ik het dan hebben in die video’s? Weet jij dat Linda? Of misschien moet ik Facebook Live proberen. Maar dat is nog wat spannend. Ik weet trouwens niet wat ik zou moeten vertellen… Of bloggen? Iemand heeft me gezegd dat ik moet  bloggen… Maar ik kan niet goed schrijven… Is dat dan wel een goed idee? Linda??”


Herken je jezelf hierin?

Verwarring.

Eindeloos veel vragen.

Antwoorden die leiden naar nog meer verwarring.

Je leert veel, maar het brengt niet op.

Je doet veel maar weet eigenlijk niet wat je doet en waarom je iets doet.

Je doet het gewoon omdat je denkt dat het moet.

En ondertussen heb je het gevoel dat je je authenticiteit verliest.

En het idee dat marketing niets voor jou is, wordt elke dag sterker.


Tijd om het eens anders aan te pakken!

Mijn naam is Linda en ik help ondernemers bij het praktisch en technisch neerzetten van hun online marketing. 

Voor mezelf ben ik op zoek gegaan naar antwoorden op heel wat vragen. En misschien herken jij ze ook?

  • Wie ben jij als ondernemer en hoe kan jij je bedrijf zo inrichten dat JIJ er gelukkig van wordt en bijgevolg je klanten ook?
  • Als je weet wie je bent als ondernemer, welke marketingstrategie past daar dan het best bij zodat je je daar vol goesting in kan smijten?
  • Wat houdt jou innerlijk tegen om er volle bak voor te gaan?

Door je te focussen op deze vragen ga je merken dat:

  • dat alle verwarring verdwijnt.
  • check
    dat je graag met marketing bezig bent.
  • dat je ook graag nieuwe dingen uitprobeert omdat je weet dat ze bij je passen.
  • dat je kan leren van anderen zonder jezelf te verliezen.
  • check
    dat je leuke klanten aantrekt en je agenda goed vol zit.
  • check
    dat je het voelt in je buik wanneer er iets niet klopt.

Zeg je JAAAAAA dat is wat ik nodig heb?


Dan help ik je heel graag verder met:

  • 1
    Het bepalen van jouw unieke ondernemers DNA zodat je JIJ het referentiepunt wordt van de beslissingen in je onderneming.
  • 2
    Het uitwerken van een marketingstragegie die bij je past zodat je niet meer verloren loopt.
  • 3
    Het inplannen van de eerste 90 dagen zodat je ook echt aan de slag gaat.

Jouw unieke marketingstrategie op maat van wij JIJ bent en waar je naartoe wil

We vliegen derin
Strategie & Planning Workshop

2 X een halve dag samenwerken aan de hand van opdrachten

1 op 1 begeleiding

data worden ingepland in overleg

Zie je het helemaal zitten maar heb je nog vragen? Laat dan je emailadres achter voor een inspiratiegesprek. Dit gesprek is enkel bedoeld om te verkennen of wij voor elkaar iets kunnen betekenen. Geen verplichtingen!

Als je hier je emailadres achterlaat, gebruik ik dat enkel om je te contacteren en af te spreken. Geen verdere marketingacties. Als je graag wil weten hoe wij jouw gegevens verwerken, dan kan je onze privacy policy hier nalezen.